vineri, 14 octombrie 2016

~ Odine ~ Carte de Iubire~: ~ Mă predau ție ~

~ Odine ~ Carte de Iubire~: ~ Mă predau ție ~:



~ Mă predau ție ~

~ Mă predau ție, orbită de dragoste, de pasiune necondiționată,
Vreau să simt prezența proaspătă a buzelor tale carele sigilează pe ale mele,
Mă predau ție și te rog să ai grijă de inima mea,
Pentru că de acum este și inima ta.
Mă predau ție, căci sunt prizoniera farmecelor tale,
Captivă în mâinile tale și imobilizată de îmbrățișări,
Sclavă a buzelor tale, dar liberă...
Liberă, pentru că îmi place forma asta de sclavie,
Liberă să iubesc și să mă bucur,
Vrăjită de fluxul sângelui și bătăile inimii tale,
Încurcată în bunul simț și dorință,
Dar legată de seducția tentantă a nebuniei mele.
Mă predau ție încarcerată între brațele tale,
Torturată de pasiune și sclavă a corpului tău,
Te implor să-mi hrănești lăcomia de tine.
Mă predau ție și glasului tău care îmi gâdilă neuronii
Și fiecare milimetru al creierului meu,
Mă predau să-mi faci pielea o pânză pe care să-ți etalezi pictura,
Opera de artă, pe care o atingi cu atâta tandrețe și iubire.
Mă predau ție, pe altarul tău ca o ofrandă,
Onorată de bucuria buzelor tale
Să mă dezlegi de lume și să mă legi de pasiunea pentru tine,
Mă predau și te las să mă invadezi,
Dar să mă lași liberă în nebunia sentimentelor.
Mă predau ție și iubirii tale care îmi taie inima în două
Și o expune în fața ta așa cum este, o inimă care zbate și bate pentru tine,
O inimă a unei femei care a devenit un mic Iad pentru tine,
Pentru că ard în ea, toate flăcările și pasiunile pentru dragostea ta. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...