miercuri, 23 noiembrie 2016

Un tangou numit dorimţă, de Nicu Doftoreanu



UN TANGOU NUMIT DORINŢĂ

Motto
mi-e dor şi din dorul meu, din privirea ta
iau naştere păsări ce zborul şi-l iau... .
în urma lor, rămân cu-ale mele gânduri,
schiţând un zâmbet în urma aripilor...
George Călin–Simfoniile viselor pierdute Editua RAFET 2014

Când amintirile ne cotropesc prezentul...
NU-I UŞOR!
Deoarece... DORINŢA ne cuprinde fiinţa
Şi face să ratăm momentul următor,
În care,
dacă ne înving definitiv,
Riscăm să pierdem efectiv,
DORINŢA de-a ne fi născut!
Şi,
ulterior,
să pronunţăm sentinţa de final:
Că nu mai vrem să ne desprindem de trecut... total!

DORINŢA este-n fiecare,
Oricât ar fi de mic sau mare,
Oricât ar fi de ne’nsemnat,
Oricât ar fi de important!
Chiar dacă nu am realizat:
DORINŢA ne-a marcat constant!
Dorinţa de a reuşi
Dorinţa de a parveni
Dorinţa de a reveni,
Dorinţa de a preveni,
Dorinţa de a nu muri!
Dorinţa de-a ne depăşi,
Dorinţa de-a fi ne’ntrecut,
Dorinţa de-a nu fi-ntrerupt,
Dorinţa de-a nu fi minţit,
Dorinţa de a fi iubit,
Dorinţa de a fi trăit
... Neocolit
... de importanţă şi noroc!
Ne-am pus multă speranţă-n joc,
Solicitând
... un troc pentru soroc,
Ca-n vremea primelor iubiri,...
Când viaţa n-avea amintiri
Crezând că totu-i cu putinţă,
Şi se numea simplu... DORINŢĂ!
Nicu Doftoreanu
Bucureşti 30.01.2016 - completat 03.02.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...