joi, 25 mai 2017

Elena Toma - Club XXL: Hristos S-a înălțat!

Elena Toma - Club XXL: Hristos S-a înălțat!:



Hristos S-a înălțat!

"L-am rugat pe Dumnezeu să ia mândria de la mine, și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu. Mândria nu se ia. De ea trebuie să te lepezi.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare și El mi-a răspuns:
Nu. Răbdarea este cununa încercărilor. Ea nu se dă ,ea se dobândește.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dăruiască fericirea și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu. Eu îți dau binecuvântarea, dar depinde de tine să fii fericit.
L-am rugat pe Dumnezeu să mă ferească de durere și Dumnezeu mi-a raspuns: Nu. Suferințele îl îndepartează pe om de grijile lumești și îl apropie de Mine.
I-am cerut lui Dumnezeu creștere duhovnicească și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu. Duhul trebuie să crească singur. Eu doar îl altoiesc, ca să aducă roade.
L-am rugat pe Dumnezeu să mă ajute să-mi iubesc aproapele, așa cum mă iubește El și Dumnezeu mi-a spus: În sfirsit ai înțeles ce trebuie să ceri.
I-am cerut lui Dumnezeu putere și El mi-a dat încercări ca să devin puternic."
Pr. Irodion - Sf. Mănăstire Lainici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...