joi, 8 iunie 2017

margareta africană

margareta africană

Margaretele le-am găsit întâmplător pe un blog străin, mi-au plăcut foarte mult aceste „steluţe” cu forme si culori deosebit de frumoase,originale. M-am gândit că poate v-ar face plăcere să vă încânte privirea.
Atunci când trăim un moment divin, fie prin rugăciune, muzică, lectură sau contemplare a unui peisaj,a unei flori, spunem în gând, astăzi am trăit ceva minunat! Ar trebui să trăiesc si  mâine şi poimâine, pentru că acestea mă vor transforma în bine, îmi dă o stare de bucurie,poate de fericire,toate acestea prelungesc viaţa.
osteospermum_40
osteospermum_55
osteospermum_50
osteospermum_49
osteospermum_8
osteospermum_77
osteospermum_56
osteospermum_41

(Poate nu știați! Țineți apăsat mouse-ul in partea dreapta,pe cuvântul care doriți sa-l editați cu diacritice.Nu, apar toate cuvintele cu diacritice ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...