duminică, 30 iulie 2017

Elena Toma - Club XXL: Salata de vinete - marca Elena Toma

Elena Toma - Club XXL: Salata de vinete - marca Elena Toma:



Salata de vinete - marca Elena Toma

FĂCUI, FRAȚILOR, O SALATĂ DE VINETE...
Haoleu, te uită Dumnezeu mâncând la ea. Dacă te-apuci, desigur :)
Copsei vânăta, o scursei de zeama aia amară. Deșertată într-o strachină, ca la bunica mea la sat, aștepta să-i fac felul.
Și pune-te, neicușorule, și freacă la ea, cu ulei, oleacă de sare, pusei și piper, așa de gust. Ceapa tocată mărunțel, mărunțel, participă și ea la asezonare. :) O decorai, la final, cu felii de roșii, ca un colier, nu alta.

Ieși atât de frumos garnisită, că acum, mă uit la ea cât e de frumoasă și nu mă-ndur să-i stric designul.
Ca să fie și mai și, pusei lângă platou și doi ardei roșii, grași, babani, copți și ăștia, curățați, la mare stil, scufundați oleacă într-o compoziție rețeta casei - amestesc de ulei, oțet balsamic, ardei iute tocat mărunt, usturoi pisat, sare, piper, de-ți plouă-n gură numai citind. :)
Care vii, bre, să faci safteaua ? :) Ditamai salata de vinete parcă-mi zâmbește din strachină, dar mi-e milă s-o deranjez, în eleganța ei. Cin ” se știe mai cutezător, să m-ajute, bre... că rămân flămândă toată seara  
Elena Toma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...