vineri, 15 decembrie 2017

Deschide uşa, creştine

Deschide uşa, creştine



COLINDE, COLINDE... E VREMEA COLINDELOR!…





Deschide uşa, creştine



Deschide uşa creştine [bis]

Că venim din nou la tine. [bis]

Drumu-i lung şi-am obosit, [bis]

De departe am venit. [bis]



Că la Viflaem am fost,

Unde s-a născut Hristos

Şi-am văzut şi pe-a sa mamă,

Pe care Maria-o cheamă.



Cum umbla din casă-n casă

Ca pe fiul său să nască.

Umbla-n sus şi umbla-n jos

Ca să nască pe Hristos.



Umbla-n jos şi umbla-n sus

Ca să nască pe Isus.

Roată, roată prin cetate,

Case, hanuri, pline toate.



Mai târziu găsi apoi

Un staul frumos de oi

Şi-acolo pe fân jos

S-a născut Domnul Hristos.



Cete de îngeri coboară

Staulul îl înconjoară.

Îngerii cu flori în mână

Împletesc mândră cunună.



Pe cunună-i scris frumos

Astăzi s-a născut Hristos,

Care cu puterea sa

Va împărăţi lumea



Şi de-acum până-n vecie

Mila Domnului să fie,

Tuturor cu bucurie

Şi de mare veselie.



Deschide uşa creştine



Deschide uşa creştine (bis)

Că venim din nou la tine,

La mulţi ani mulţi ani cu bine. (*)



Drumu’-i greu şi-am obosit (bis)

De departe am venit. (*)



Şi la Viflaim am fostR

Unde s-a născut Hristos. (*)



Şi-am văzut şi pe-a Sa mamă (bis)

Pe care Maria-o cheamă. (*)



Cum umbla din casă-n casă (bis)

Ca pe Fiul ei să-L nască. (*)



Umbla-n sus şi umbla-n jos (bis)

Ca să nască pe Hristos. (*)



Umbla-n jos şi umbla-n sus (bis)

Ca să nască pe Iisus. (*)



Mai târziu găsi apoi (bis)

Un staul frumos de oi. (*)



Şi acolo pe fân josR

S-a născut Domnul Hristos. (*)



Cete de îngeri coboară (bis)

Staulul de-l înconjoară. (*)



Păstorii cu flori în mână (bis)

Împletesc mândră cunună. (*)



Pe cunună-i scris frumos (bis)

Astazi s-a născut Hristos. (*)



Care cu puterea Sa (bis)

Va îmărăţi lumea. (*)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...