luni, 4 decembrie 2017

O zi de luni superbă!

O zi de luni superbă!





Să vedem și partea frumoasă a lucrurilor: lunea este doar o dată pe săptămână.











Luni

Jurnal (din volumul în pregătire „Ilustrate cu timbru sec”)
de Silvia Miler


Luni, te sărut apăsat

Pe buze. Este ianuarie,

Cactuşii dorm iar

Macii se-nscriu în legende.

Pe harta întâmplării

De câte ori zăresc un mac

Mi se face somn de tine...

De tine...

Te sorb lent,

Şoaptă cu şoaptă,

Te menesc în palmele căuş

Rostogolind întrebări

Spre sfârşitul zilei.

De câţiva ani aşa

Obişnuiesc să-mi

Încep bună dimineaţa de

Bună săptămână.



Ochiurile sfârâie tandru,

Linguriţele amestecă

Ceaiul meu, cafeaua ta,

Mierea spuselor noastre...



Ştirile dimineţii

Le păstrează tăria.



Spre seară, aceiaşi ochelari

Dau viaţă literelor

Dar noaptea... da...

Noaptea mă desprind,

Evadez din trupul înfăşurat

Pe starea ta de bine şi...

Zbor... atât de sus că

Numai zorii

Îmi odihnesc aripile.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...